Hobby show 2012

Wiosenna edycja nigdy nie jest tak interesujaca jak  jesienna, ale zawsze milo poobcowac ze swiatem robotek recznych. Ja wczoraj tez pojechalam na targi ale nie po to by zrobic zakupy ale po to by spotkac sie z Ania, ktora poznalam przez jej bloga. To byla najbardziej udana czesc mojej wyprawy okazalo sie nie mozemy sie nagadac, bo mamy duzo wspolnego po pierwsze nasze pasje po drugie fakt ze mieszkamy we Wloszech itd. Napewno spotkamy sie jeszcze, nawet jesli sie przeprowadze, bo tak naprawde to  sie przeprowadzam do Szwajcarii ale do miejscowosci ktora jest oddalona o 36 km od mojego obecnego miejsca zamieszkania.
Teraz nadeszla pora by pokazac wam co przygotowala dla mnie Ania w podziekowaniu za pare gazet z xxx, ktore wyslalam jej jakis czas temu.
Odrazu przyznam sie bez bicia, ze popelnilam gafe wielka jak nie wiem co, , zamias otworzyc odrazu paczka, ktora mi dala Ania to wsadzilam ja do torebki i otworzylam dopiero w domu. Sama sie ochrzanie : EWA TAK SIE NIE ROBI!!!!!! Zwlaszcza jesli dostaje sie takie piekne rzeczy





 No i czy nie mam racji, nawet moj osobisty Camillo skomentowal to tak -"ona haftuje ladniej od ciebie" . Nawet sie nie obrazilam, bo taka jest prawda :)

Komentarze

  1. Cara! Jaka tam gafe popelnilas??? No co Ty? Powiem Ci, ze ja to wole nawet otwierac potem bo jak cos nie spodoba to nie trzeba udawac i chwalic, ze takie ladne... Ciesze sie, ze Ci sie podoba. A do haftu bordowego musisz sobie wymyslec jakis wieszaczek bo ja nic nie znalazlam. Na nowe mieszkanie bedzie jak znalazl... Dzieki wielkie za wczorajszy dzien!!! Sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności dostałaś :) najbardziej mi się podoba woreczek ze słonecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, oj! Dlaczego ostatnio kazda hafciarka narzeka na targi na jakich byla? Ja tego nie rozumiem. Zamiast sie cieszyc, ze macie cos takiego to narzekacie:( A pozmyslcie o tych z nas, ktore nie maja takiej imprezy w okolicy:( U mnie jest jedna jedyna impreza organizowana przez DMC, ale w Arizonie!!!!!!!! Prezenty dostalas cudne! Ale licze jeszcze na jakas relacje z targow:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Piszesz "dlaczego kazda hafciarka", a no wlasnie dlatego, ze ostatnio na takich targach brak stoisk dla haftujacych :(

      Usuń
  4. Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered
    bright clear concept
    my website - Trampoline With Enclosure

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz